Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat mijn assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
Opening tweede locatie Koestraat
Opening tweede locatie Koestraat
Geplaatst: 14 oktober 2019
Binnenkort openen wij vlak bij onze huidige praktijk aan de Kloosterstraat 120 een tweede locatie. Op een plek die velen van u kennen als klooster Nazareth, aan de Koestraat 37.

Lees meer
Teams binnen  Huisartsenpraktijk Kloosterstraat
Teams binnen Huisartsenpraktijk Kloosterstraat
Geplaatst: 28 juni 2019
Het is u misschien opgevallen dat het aantal zorgverleners in onze praktijk de afgelopen jaren gestaag is gegroeid. Op deze manier proberen wij er voor te zorgen dat de praktijk laagdrempelig blijft voor onze patiënten en u tijdig een afspraak kunt krijgen.

Lees meer
Even voorstellen: de verpleegkundig specialisten
Even voorstellen: de verpleegkundig specialisten
Geplaatst: 28 juni 2019
In onze praktijk werken twee verpleegkundig specialisten in opleiding; mevrouw Pascal Maillé en Laura Totté.

Lees meer