Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.
Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.
Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Afspraak maken via Mijngezondheid.net
U kiest de datum en het tijdstip van uw voorkeur en de afspraak staat meteen genoteerd in de agenda van uw huisarts.
Het is ook mogelijk om een afspraak in te plannen bij de assistente voor bijv. oren uitspuiten, hechtingen verwijderen of een injectie te laten zetten.
Telefonisch een afspraak maken
Telefoon: (0499) 571510
Van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 - 10.30 uur en tussen 13.00 - 17.00 uur.