Dienstverlening | Herhaalrecepten


Het aanvragen van herhaalmedicatie kan middels onderstaande mogelijkheden:

1. Per telefoon via de receptenlijn
Als u (0499) 57 15 10 belt, kies dan voor optie 2, dan wordt u verbonden met een antwoordapparaat. Luister naar de instructies en spreek na de piep uw gewenste herhaalmedicatie in.

Vraag de recepten tijdig aan. Uw bestelde medicatie ligt twee werkdagen later bij de apotheek klaar. 
Spreek onderstaande gegevens duidelijk in:
  • uw naam, geboortedatum;
  • de naam van het medicijn, de sterkte, het gebruik en het aantal;
  • de naam van uw apotheek;
  • indien medicatie bezorgd moet worden spreek dit dan duidelijk in.

2. Via de assistente
Mocht bovenstaande optie niet lukken, dan kunt u via de assistente uw medicatie aanvragen. Neemt u dan telefonisch contact op via (0499) 57 15 10.


3. Via MijnGezondheid.net
U kunt met uw digid inloggen op MijnGezondheid.net en op uw persoonlijke pagina uw medicatie bestellen.
Deze ligt twee werkdagen later klaar bij de apotheek.

Nieuws en mededelingen
Bemiddeling tussen VGZ en Zorggroep DOH leidt alsnog tot akkoord voor 2018-2019
Bemiddeling tussen VGZ en Zorggroep DOH leidt alsnog tot akkoord voor 2018-2019
Geplaatst: 19 december 2017
Op het voorstel van VGZ zijn de afgelopen dagen gesprekken gevoerd onder begeleiding van een onafhankelijke bemiddelaar. Deze gesprekken hebben ertoe geleid dat vandaag alsnog een tweejarig akkoord is bereikt tussen DOH en VGZ voor vijf van de zes zorgprogramma’s die door DOH worden uitgevoerd.

Lees meer
DOH-appstore
DOH-appstore
Geplaatst: 20 april 2016
Er zijn diverse apps die een gezond(er) leven kunnen ondersteunen. Dat is een goede ontwikkeling. Maar hoe vinden patiënten, mantelzorgers en zorgverleners hun weg in het grote aanbod van zorg-apps?

Lees meer